Την Δευτέρα, 17 Φεβρουαρίου, μας ανακοίνωσε η Δημοτική
Αρχή, μέσω της επίσημης σελίδας τους στο Facabook, οτι εκσυγχρονίζει τις
υπηρεσίες του με το νέο σύστημα διαχείρισης αιτημάτων novoville.
(Από την επίσημη σελίδα της novoville.)
Το novoville είναι μια ολοκληρωμένη
συμμετοχική πλατφόρμα
διαχείρισης προβλημάτων δημοσίου
ενδιαφέροντος, επικοινωνίας
και διάδρασης Δήμου-Δημότη.
Με το novoville οι δημοτικές υπηρεσίες
γίνονται προσβάσιμες και αποτελεσματικές έχοντας στο επίκεντρο το Δημότη!
Με μια δωρεάν εφαρμογή για έξυπνα κινητά
τηλέφωνα (app) επιτρέπει
στο Δημότη να αναφέρει σε πραγματικό χρόνο τα
προβλήματα καθημερινότητας που αντιμετωπίζει , να ενημερώνεται για σημαντικά
γεγονότα και να εκφράζει την άποψη του για θέματα του Δήμου του
μέσα από σύντομες δημοσκοπήσεις.
Η εφαρμογή επιτρέπει στις
δημοτικές υπηρεσίες να λαμβάνουν
ζωντανά τα αιτήματα των Δημοτών, να
δρομολογούν την επίλυση τους
προς τα αρμόδια τμήματα ενημερώνοντας σε
πραγματικό χρόνο
τον Δημότη για την εξέλιξη της αναφοράς του
μέχρι την οριστική διευθέτηση. Ζωντανά, 24/7 και οικονομικά!
Διαδραστικοί χάρτες, πληθώρα στατιστικών και
δεδομένων δίνουν τη δυνατότητα για πρώτη φορά στις δημοτικές αρχές να έχουν
πραγματική γνώση για το τι συμβαίνει στη πόλη και να λαμβάνουν αποφάσεις
βασισμένες σε επεξεργασμένα δεδομένα.
Για περισσότερες πληροφορίες στην επίσημη
σελιδα, https://novoville.com/el/.
Είναι ένας καλός και γρήγορος τρόπος μέσω της
εφαρμογής novoville να ενημερώνουν οι Δημότες
το Δήμο για καμένες λάμπες, λακκούβες στους δρόμους,
σκουπίδια, φθορές, και οτιδήποτε άλλο χαλάει την αρμονική εικόνα του χωριού
μας.
Εμείς αμέσως μόλις δημοσιεύτηκε, εγκαταστήσαμε
και δοκιμάσαμε την χρήση της εφαρμογής. Σας περιγράφουμε την εμπειρία μας και τον
όσο και για την αποτελεσματικότητα της
εφαρμογής, που αυτό είναι στην τελική που ενδιαφέρει τον κόσμο.
Μπορείτε να την κατεβάσετε και εσείς βάση των παρακάτω οδηγιών.
Από το play
store για android
smartphone και app
strore για iphone
μπορείτε να την κατεβάσετε, γράφοντας στην αναζήτηση novoville.
Μετά το κατέβασμα και το άνοιγμα της
εφαρμογής, κάναμε είσοδο με τα στοιχεία του gmail μας.
Επιλέγουμε στην επόμενη οθόνη, την εύρεση αυτόματα της τοποθεσίας του Δήμου
μας.
Αφού δώσουμε τα απαραίτητα δικαιώματα στην εφαρμογή, μας βρίσκει όντως στον
Δήμο μας, Βέλου- Βόχας.
Η κύρια οθόνη μας περιέχει πληροφορίες για
αναφορές που έχουν δώθει και πόσα εκκρεμή ζητήματα υπάρχουν. Μόλις 2 ώρες μετά
την δημοσίευση στο Facebook, έχουμε 2 εκκρεμή ζητήματα.
24 ώρες μετά, οι αναφορές έχουν γίνει ήδη 6.
Επιχειρούμε την πρώτη μας αναφορά. Στο μενού, επιλέγουμε "ΝΕΑ
ΑΝΑΦΟΡΑ" και μας ανοίγει ο χάρτης εντοπισμού της τοποθεσίας μας. Εκεί,
χειροκίνητα μπορούμε να διορθώσουμε και τον "στόχο" του GPS, αλλά και
την διεύθυνση, παρέχοντας έτσι με μεγαλύτερη ακρίβεια πληροφορίες στους
αρμόδιους.
Αφού τελειώσουμε με τη διεύθυνση και
πατήσουμε επόμενο, μας οδηγεί το σύστημα σε μια κατηγοριοποίηση της κάθε
αναφοράς. Έχουμε την ευκαιρία να επιλέξουμε τι είδους πρόβλημα αντιμετωπίζουμε-
ελπίζουμε για να επιληφθεί του θέματος το αρμόδιο συνεργείο. Οι κατηγορίες
είναι οι εξής:
Βανδαλισμός
Γκραφίτι/Αφίσες-αφαίρεση
Κάδος ανακύκλωσης- έλλειψη βλάβη
Κάδος σκουπιδιών- έλλειψη βλάβη
Καθαρισμός κοινόχρηστου χώρου
Κλαδιά δέντρων παρατημένα
Λακκούβα στο οδόστρωμα
Ογκώδες αντικείμενο παρατημένο
Όχημα εγκαταλελειμμένο
Παιδική χαρά βλάβη
Πεζοδρόμιο κατεστραμμένο
Σκουπίδια/μπάζα
Φρεάτιο-Φραγμένο
Φυτά/δέντρα-υπερμεγέθη
Φωτισμός δημόσιος- βλάβη
Από τα συγκεκριμένα μπορούμε να διαλέξουμε μόνο ένα σε κάθε αναφορά. Αφού
επιλέξουμε την κατηγορία του προβλήματος, μας δίνεται η δυνατότητα να
προσθέσουμε κάποια σχόλια , αν κρίνουμε ότι είναι απαραίτητο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου